Glossybox "spring clean your beauty"

Fick Glossyboxen hem förra fredagen, och nu har jag hunnit testa nästan allt ett tag! Detta fick jag:
1. Maria Nila Stockholm - Palett masque, luminous colour. "Återfuktar håret på djupet, ger näring och ett silkesmjukt resultat! Granatäppleextrakt minskar den färgförlust som uppstår vid tvätt och skyddar mot UV-strålning och fria radikaler." 199kr/250ml Jag hade i inpackningen i 10 min, sköljde ur och hade sedan i balsam (stod på förpackningen att det skulle vara en bra grundrengöring) som jag sköljde ur. Dock tyckte jag att mitt hår blev mörkare? Som att färgen nästan försvann en nyans? Men jag kanske bara inbillar mig haha...
2. Tancan - Bronze Self-Tanning Spray. "Naturtrogen solbrun färg med Erythrulose. Innehåller aloe vera och vitt te men inga tillsatser eller parfymer. Extra plus för färgad formula och sprayapplicering för jämt resultat!" 299kr/250ml Denna är den enda jag inte hunnit testat än, återkommer med före + efterbild!
3. Färg - Ögonskuggspalett. "Skuggor som kan användas till fest eller pigga upp i vardagen. Lättarbetade och multifunktionella. Testa som highlighter eller fuktad som eyeliner - endast fantasin sätter gränser!" 249kr/9g Ser att jag glömde att ta kort på hur den ser ut inuti, men det är 4 olika skuggor. Funkar mycket bra och är lätt att ta med sig.
4. Vichy - Normaderm Hyaluspot. "Effektiv punktbehandling som verkar djuprengörande och tar bort finnar snabbt som målinriktat (på 24h!). Innehåller hyaluronsyra och thermalskt källvatten och passar alla hudtyper." 159kr/15ml Den funkar hyfsat bra på mig, hade Basiron innan och märker ingen större skillnad. Men det är på mig det, funkar ju olika på andra!
5. Balance Me - Super Toning Body Wash. "Sätt igång hudcirkulationen med aktiva ingredienser från lavendel, enbär, bergamott och pelargon. Kan användas vid dusch så ofta du önskar då hudens naturliga oljor bevaras." 105kr/260ml. Hmmm, nja inget speciellt enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0