"nyårslöfte"

Har gett mig själv ett såkallat "nyårslöfte" eller vad man ska kalla det, eller nej, ett löfte till mig själv överhuvudtaget. Att jag nu har trampat ner foten och verkligen ska kämpa för den kropp som jag vill ha! REAL beach 2013 här alltså, kommer inte ihåg senast jag kände mig bekväm och nöjd med min kropp så nu jäklar. Ni behöver inte alls känna att ni också behöver göra detta, jag skriver mest här för att se det som lite pepptalk och en dagbok åt mig själv sen i framtiden. Började i onsdags den 2a januari 2013, har tränat onsdag-fredag-söndag nu i veckan. Ska försöka träna MINST (minst!) 2 dagar i veckan, men hellre mer alltså. Ett bra tips är att följa massa fitnessbloggar, eller bara personer som försöker lika bra som du själv på tex instagram, facebook, twitter osv. Jag följer jättemånga på instragram som laddar upp aaasbra bilder dagligen, på bra mat, träningstips, resultat m.m.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0