fucka ur

Om ni undrar varför jag inte bloggar lika ofta ibland så är det för att den där jäkla blogg.se-appen inte funkar längre. Ibland ger den med sig, och ibland inte alls utan bara stängs ner. Så tråkigt! Har ju liksom allting i mobilen nu för tiden så orkar inte riktigt sätta igång datorn varje dag liksom, bara för att lägga in ett blogginlägg. MEN jag hoppas att det löser sig snart, det brukar det göra efter några dagar! Men då vet ni varför jag inte skriver inlägg ibland, för att appen inte vill sammarbeta. Men jag lever iallafall, det är väl huvudsaken? ;)
 
 
Finns ju på andra sociala medier också: twitter - bimwedberg, facebook - Bim Wedberg (skriver ju dock nästan aldrig inlägg, men jag finns! haha), instagram - bimwedberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0