SKITHELVETE

Tjenis! Det var sjukt längesen jag skrev ett inlägg i denna kategori. MEN anledning är att sen jag fyllde år (tre veckor sedan i fredags) har inte jag tränat, alls!! Har varit/är jävla bajsförkyld fortfarande. Så vill/törs inte träna pga av det... Har sån jävla ångest alltså, från att träna 5ggr/veckan till INGET alls. Känns som att jag gått upp typ 10 kg och att allt jag tränat upp har försvunnit liksom. Ingen där ute som är bra på sjukdomar vs träning, hur det funkar ihop? Vill så gärna träna men är rädd att bli sämre. Som jag typ blev sist jag tränade med en liten förkylning... Nu är det mesta av förkylningen borta dock, bara jävla nästäppa kvar. Kanske ska börja lite smått med övningar hemma osv? När jag är på gymmet vill jag ju gärna köra 120% på allt liksom.
Kraaaamizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0