Make up

Min sminkning jag hade i lördags, som jag blev så nöjd med! Vad tycks? Ska låtsats att jag är en sån där asbra sminkning och skriva vad jag använde (till ögonsmikningen då) :-):
Primer (innan ögonskugga osv sätts på) - Too Faced "Shadow insurance"
Ögonskuggor - IsaDora "Eyephoria 09 Amethystic" (lila) och en brun (i ögongloben, längst ytters i ögat och lite under ögat) från NYX matte smokey look One night in Marocco (en liten minipalett typ).
Lösögonfransar - "Lola" från Make Up Store.
Mascara - MaxFactor "clump defy".
Eyeliner - Maybelline New York "eyestudio lasting drama gel eyeliner 24h 01 Black".
(Och nån sketen kajal från en tidning i vattenlinjen haha).


Kommentarer
Postat av: Malin

Skitsnyggt!!!

2013-04-16 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0