Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Foundation




När jag fick min första Glossybox för några veckor sedan fick jag hem denna foundation, och igår när jag ändå skulle ut och partajja så testade jag den. Brukar aldrig ha foundation, men just när det är fest så kan det åka på någon gång ibland. Jag måste säga att denna är riktigt riktigt bra! Speciellt på mig som har blandhy och blir lätt blank i t-zonen (panna+näsa+haka). Det är väldigt lätt men täcker ändå väldigt bra då det är just concealer OCH foundation i, och sitter som berget tack vare att det är en primer också. Täcker ju inte de värsta finnarna osv i ansiktet, men de försvinner lätt med en concealer eller tjock puderfountaion just där liksom. Jag själv tyckte att den gav mig värsta dockhuden typ, det gillar jag :)))) Kostar ca 160:-

"Max Factor beskriver sin produkt som en flexibel foundation med vatten/silikon–formula som i ett viktlöst svep ger dig ett perfekt underlag som håller hela arbetsdagen eller festnatten. Perfekt för den som brukar bli blank och vill slippa att ständigt bättra på sin bas under dagen. Kombinerar en utslätande primer, en foundation med SPF 20 och en inbyggd concealer för en felfri täckning. Innehåller vare sig oljor eller parabener och täpper inte till porer. Medium till maximal täckning med matt finish. Lanseras i 7 nyanser."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0