Blixtar och dunder

Hej! Igår vid elva-tiden kom vi fram till hotellet på Malta. Jättesoligt och varmt, så vi la oss vid poolen på en gång. Lunch åt vi på hotellet så vi inte behövde göra oss lite finare och gå nånstans haha. Sen på kvällen gick vi till en restaurang som heter Paparazzi. Där åt jag och mamma varsin pasta och sen kom regnet. Sen kanonerna som skrämde slag på alla typ. Sen kom det ännu mer regn och blixtar. Sååå jävla mycket blixtar har jag aldrig sett!!! Alltså det lös till och brakade hela tiden, ni vet som det brukar vara fejkat i filmer liksom? Men här var det på riktigt! Och hela tiden, hela natten.. Men jag och mamma stod på balkongen och fick nog några fräna bilder ändå.
Och idag är det soligt en stund, sen regn och nu började det att blixtra igen tror jag... Ber till Gud att det ger sig snart och att vi får sol resten av dagarna vi är här iallafall! Servitören på restaurangen igår sa att det här var första regnet på hela sommaren... Jaaa men va tur vi har då.
Så nu sitter jag och mamma inne på hotellet med varsin mobil och wifi hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0