Noooooooo!

Nu när jag ska bli kock så gäller ju en del regler... Kortklippta naglar, utan nagellack. Kommer seriöst inte ihåg när jag hade det senast, känner mig handikappad utan mina långa naglar + att jag tycker det ser ut som om jag har barnhänder/killhänder då haha :(. Sen får man inte ha ringar (det är ju lugnt iallafall), klocka eller armband!! Har haft armband på någon av mina armar sen typ 2008-2009? Kommer inte ihåg hur det känns att vara utan och kommer att känna mig så jävla naken!!!! Haha buhu, men det ska nästan bli lite skönt att få av sig P&L-armbanden, vill kunna ha klocka på mig (inte på jobbet då förstås) hehe. Så, såhär ser mina händer + armar ut just nu och kommer nog inte se ut så igen förrän om ett år typ... Snyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0