Höstshoppingggg

Evighetsring i äkta silver, 129:- (50% rabatt) + trekantsörhängen i äkta silver, 259:-. Från Guldfynd (by Kenza).
(skitsvårt att fånga färgen på bild, klicka HÄR annars) Som de svarta byxor typ alla har, inklusive mig haha men i vinrött, 599:- (tur jag hade bonuskort och fick 150:- rabatt wii) från Gina Tricot.
(Glömde att ta bild på denna hehe, så det är H&Ms bild) Svart "mediamössa", 49,50:- från H&M.
"Skogshuggarskjortor" från Dressmann (haha ja vad gör man inte om man inte hittar de någon annanstans?) 199:-/st.
"Fuck Cancer"-armbandet fick jag hem på posten idag, 100:- och de är handgjorda och går till deras organisation såklart. HÄRIFRÅN
"Mobilplånbok" typ, eller vad man nu ska kalla det? 60:- nånting tror jag, från fyndiq.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0