Salmon

Igår var jag med en från serveringen som var i köket en dag. Och idag var jag med en helt ny i köket. Brukar väl nästan alltid vara lite stelt med nya, men alltså dom som är i kök. Alla (alla!) är så himla trevliga, roliga och snälla. Love it! Idag på menyn hade vi bland annat pestobakad lax, vitvinssås och potatisblablaaa (kommer inte ihåg haha). Den rätten fixade jag och Kassia, som hon heter. Och den blev aaaaasgod verkligen. Ni som inte var där, missade något! Shit pomfritt va mums alltså. Lax och potatis (och sås) är väldigt underskattat...
Förresten! Testade både primern och mascaran idag. Primern är nog en av de bästa jag testat, himla bra. Är ju i kök hela dagarna så man svettas ju lite, men sminket satt och sitter fortfarande som i morse, rekommenderas varmt! Och mascaran, jaa är ju inte den bästa på mascaror men den var absolut inte dålig! Men jag gillar nog mest gummiborstar, vilket den inte hade. Haha men dom är ju så smååå så man får snåla lite...:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0