Glossybox november "Beautiful dreamer"

Fick hem novembers Glossybox igår! Så himla fint snöre och papper va? Sparade det till senare, kanske någon julklappsinlsagning?
 
1. GRAZETTE OF SWEDEN Crush 6 wonder mask. "Under 60 sekunder, låt dig förälskas i denna glittrande, ananasdoftande inpackning med vitaminer och antioxidanter! Ger ett glansigt, återfuktat hår med mindre frissighet." 109kr/150ml. - Hade i denna igår, den ser fin ut och luktar gått när den blir blöt/läggs i hår. Men gav inte mig nån riktig WOW-effekt som inpackningen jag fick från Aussie förra gången. Men det är av mig det!
 
2. VICHY Idéalia. "Nylanserad dagkräm för alla hudtyper. Aktiva ingrediensen kombucha (utvunnen ur svart te), pärlemor och thermalskt källvatten lugnar, ger jämnare hudton samt vacker lyster." 279kr/50ml. - Använde den imorse och det är ju svårt att säga efter bara en användning hur den är. Men den kändes friskt, och ren liksom. Som en dyr och bra kräm ni vet haha?
 
3. MODELCO Lip duo."Kultmärket från Sydney älskas redan av kändisar såsom Cameron Diaz och Kylie Minouge. Återfuktande läppstift och ett skimrande läppglans som bärs tillsammans eller separat." Stift 189kr/3,5g Glans 149kr/5ml. - Har båda på mig nu och gillar det riktigt mycket! Ger inte alls speciellt mycket färg, men återfuktar bra och känns skönt ändå bra på mina torra läppar (suck)!
 
4. NAOMI CAMPBELL At night."En kraftfull doft med noter av bland annat vanilj, sandelträ och mirabelleplommon sätter den sista touchen för en natt av glamour och mystik, sensuell spänning!" EdT 295kr/30ml Shower Gel 119kr/150 ml. - Parfymen luktar gott, kanske lite för mycket så passar därför bra på kvällen tycker jag. Shower gelen gillade jag inte, den löddrade typ inget alls och var alldeles för "gelig". Gillar bättre när det är en slags tvål/skrubb som löddrar och känns skönare på kroppen.
 
5. GLOSSYBOX  Glossy pink blusher. "Speciellt för er har vi tagit fram en diskret rosa rouge som piggar upp vintertrött hy och för tankarna till en lätt rosighet av vinterpromenad i solsken" 110kr/2,5g. - Den ser fin och rosa ut både i asken och på fingret när jag testade. Men hade den idag på kinderna och den syntes inte ens... Haha den syns nog antagligen mer om man är lite ljusare i hyn.
 
Nästa Glossybox blir NYÅRSBOXEN, can't wait!!!! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0