Balmain / Lindex

Lindex, 299:-
 

Efter vi hittade allt som behövdes till sminkningen gick jag på stan lite själv, var hur längesen som helst faktiskt! Har sett på Lindex (HÄR) hemsida att dom fått in lite Balmain-inspererade plagg som jag tycker är skitsnygga. Så jag gick in i lilla Lindex butiken vi har i Falun, letade överallt men hittade ingenting. Sen precis när jag nästan gett upp så kommer det ut en tjej med några plagg som jag kollat på, yes! Det fanns inte alls många kvar, men hittade iallfall denna skönhet. Fanns en XS och en M kvar (igår iallfall), och M satt braaa (dom är lite små i storleken tycker jag själv). Åh jag är så nöjd!! Fin bara som den är, under en stickad tröja eller en svart kofta till så att bara den fina kragen sticker ut lite. Såg också att Kenza beställt denna, så då måste den ju vara snygg hehe!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar kragar på kläder, detta är så fint :)

2012-11-03 @ 00:05:25
URL: http://jerkanperkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0