Subway

Idag har det varit en regning och väldigt lång dag enligt mig. Började med Psykologi A där vi ska skriva ett fördjupningsarbete om typ vad vi vill, bara det har med Psykologi att göra förstås, jag ska skriva om mani (google it)!
Efter lunch kom våran fotolärare som hade skrivit ut våra bilder som vi ska sätta upp i caféterian. Bara det att bilderna är asfula, ser ut som alla har typ failat i fotoshop med något konstigt filter haha... Ingen vill skriva vilken som hade tagit vilken bild, då är det fasiken illa! Men vi bar upp alla 3 "väggar", satte alla bilder rakt och i en speciell ordnings osv, nu gäller det bara att få Ernesto att gilla det också. Vilket han antagligen inte kommer att göra, imorgon sitter bilderna säkert helt annorlunda eller är bortplockade hehe... Vi fick sluta 14.00 istället för 16.00 iallafall, wiie. Jag och Emma drog runt lite på stan och testade typ alla hudkrämer som fanns i hela Falun kändes det som, sååå mjuka händer och vi luktade sååå gott. Emma blev hungrig och drog till Subway för att käka en macka, jag blev också lite smått hungrig så jag tog också en. Första mackan jag äter på Subways i Falun (första gången jag åt på Subway var i Australien) check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0