Rådhusgårdenpremiär!

Vid halv fem igår kom jag till Sabina och Eve, vi fixade oss, dunkade musik och började att dricka. Lite senare kom André, ännu lite senare kom Andreas och till sist kom Malin och hennes pojkvän Johan. Vi spelade kortspel, jag har aldrig, sanning och konka (fast bara sanning) osv.
Sen tog vi bussen in till stan, svängde förbi Hemköp för att köpa chips haha och sen gick vi in på Rådis. Det var första gången jag var på uteserveringen detta år så det blev en liten premiär för mig! Vi kom dit kanske vid elva någon gång och var där till dom stängde vid klockan två. Det bästa på hela kvällen var självklart när allas våran Matte-Mats självklart var där haha! Vi lyckas alltid vara på Rådis samma dagar, så kul och mysigt med kramkalas.





Hahaha Matte-Mats! Bra förebild han ser ut att vara på denna bild med ölflaskan i mun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0