mintgrön

Idag var det en chill dag i plugget, hände inte så mycket, fick reda på att jag förmodligen har VG i MPR så det kändes mycket braaa tycker jag! Fuskis till er textisar som är med att alla av er antagligen får MVG... welwell! Efter det cyklade jag ner till stan med Elin på pakethållaren. Vi kollade på ett par vita shorts till mig på Gina Tricot, provade först ett par heeelt för trasiga (alltså fickorna bak på var helt trasiga så där kunde man ju inte lägga grejer i, what's the point of that liksom?). Så jag testade ett par helt vanliga vita shorts, till halva priset av vad dom trashiga kostade. Sen gick vi till H&M där Elin och jag provade shortsdressar, dock var det bara Elin som köpte en, jag köpte en jätteskön mintgrön t-shirt istället som kommer bli sååå fin när man är brun. Haha är det något som INTE är fint på när man är brun egentligen? Sen skulle vi kolla på studentskor till Elin, hon hittade ett par perfekta svarta på Din Sko. Sen skulle vi kika efter textilfärg och gick till Clas Ohlsson, sökte på deras sökgrej och då fanns det, men sen när vi skulle fråga om det så hade produkten utgått - skitbra ju... Not.
Okej, mycket ordbajs det blev men nu har jag precis fixat middag medans min snälla mor har fixat ett par shorts och en klänning, så att jag kan ha med mig det Spanien - imorgon drar vi people!!


Shorts från Gina Tricot, 149:-
Mintgrön t-shirts, H&M 80:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0