I'm walking on sunshine

Idag fick jag lov att gå upp klockan 7, när jag skulle börja i skolan 10.50... Men jag skulle till Gamla brandstationen och fota en tjej till pappas företagshemsida typ. Det skulle jag göra vid åtta, för det var då hon kunde. Men det gick bra, har aldrig gjort det förut men både hon och jag blev nöjda så. Gamla brandstationen är såååå fint inuti, massa träbalkar som sticker fram som möter vita, nymålade väggar - så fint när man blandar gammalt och nytt!
Några timmar senare cyklade jag till skolan, fyllde i en frågegrejs om kursen och sen fick man sluta, värt... Cyklade ner på stan, träffade på Sandra och Sabina och gick på stan med dom ett tag. Sedan köpte jag med mig sushi hem och åt det i solen, bytte sedan om till nya bikinin och låg där i 2 timmar, damn vad varmt det är ute!! Ikväller ska papi grilla och 18.30 ska jag, Sabina och Eve på bio, "Dark Shadows" (Tim Burtons filmer <3333).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0