Bloody wednesday

Jag gillar inte när solen inte lyser på morgonen och det nästan är "kallt". För då sätter jag på mig alldeles för mycket kläder och sen så svettas jag hela dagen typ, speciellt när jag cyklade hem idag. Fy satan, svettigaste och varmaste jag varit med om typ haha...
Idag på Foto-lektionen fotade jag, Rebecca, Emma och Kendra med mellanformatskameran, som är en av slutuppgifterna i Foto C. Både jag, Kendra och Rebecca fotade Emma som alltid är allas modell typ haha, sen fotade Emma Kendra med massor av (fejk)blod. Det finns inga bra bilder att visa då vi tog med skolans kamera och alla bilderna är i skolan, men jag tog lite "behind the scenes"-bilder på Emma och Kendra - snygga va?



Vi stannade kvar i skolan till tio i fem... Men vad gör man inte för Erneeeesto?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0