Balklänning

Min balklänning blev ju klar i fredags, men eftersom jag bara testade den där så hann jag inte ta kort på den och orkar inte göra det här hemma heller eftersom jag måste ha hjälp osv haha = lat tjej. Närå, men den 16e juni är det ju bal så då kommer ni få bilder på båda klänningen, håret, smink, smyckerna och whateva. Det blir ju roligare bilder då när man har allting på sig då och är fixad och klar tycker jag.
MEN jag hittade klänningen nelly.com som jag trodde fått in den igen, men när jag ska klicka "in" på klänningen så finns den inte. Sååå ni får en minibild på den istället för ingen alls...:


Den är axelbandslös och har numera en knytning bak i ryggen (det var bara rakt förr eller hur man ska förklara) som Inger fixade då, unik och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0