Årets första cykeltur till plugget

Japp, idag är det slut på bussåkandet till skolan för nu cyklar jag och min bror istället! Visserligen har vi ett busskort hela sommaren som vi liksom ska dela på och så, om vi behöver åka buss nånstans. Men det var skönt, varmt och drygt nu när jag inte cyklat i dom där branta backarna som man måste cykla uppför för att komma till skolan. Mycket skönt att cykla hem dock haha.
Vi hade ju som sagt Psykologi, eller vi har fortfarande men jag, Andreas och Sanna är klara så vi fick dra hem istället. Så jag cyklade hem i finvädret som i stort sett nästan hela Sverige har idag, och det ska vara varmt hela veckan!!!


Invigde mina nya brillor (nu när solen äntligen kom fram) som jag fick för nån vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0