14e maj 2012

Hade Psykologi och satt vid datorn i 1½ timme och skrev innan vi fick sluta och på onsdag har vi ingen lektion för då är läraren utomlands - soooft!
Tillbringade lite tid på stan för att köpa lite behövligheter och såklart redo-för-sommaren-kläder, as always... Men nu känns det som om jag har allting och är nöjd, så nu lär jag spara lite moneeeey.


Linne (som egentligen var ett knyta-där-fram-linne men som jag klippte bort) Gina Tricot 99:-
Höga jeansshorts (som egentligen var ett par byxor som jag klippte av, tänkte riva till lite slitningar med rivjärn) Myrorna 150:-


Foundation, Maybelline Fit me (sminknörd som jag är så fick jag lov att testa den) Lindex 119:-
Ljusrosa nagellack Lindex 25:-


Och äntligen tog Stylebytyra in denna igen, i min storlek och billigare 299:- YES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0