They give me hugs and lots of kisses, and they ask me about my wishes

Igår var det ju VV-möte och jag hade gått ner 0,9 kg på hela veckan!! Tjoho, det mesta jag gått ner sen vi började där. Så nu har jag gått ner 2,3 kg på 5 veckor, det kunde väl gått lite bättre om jag inte var på kryssning hehe. Men jag är nöjd.
Sen hade jag fått brev om att jag skulle hämta ut mitt VISA-kort på Willys, kommer dit prick 20.00 alltså då när spelbutiken har stängt. Aaah, surt. Men jag skulle ändå handla lite så jag tänkte gå dit idag istället. Och igår snöade det ju asmycket!! Blev riktigt ledsen när jag vaknade igår morse, haha :(.

Köpte dessa chips på VV igår, aaasgoda och nyttiga - typ. Och kostar bara 10 spänn per påse, värt!? SVAR JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0