Saturday 17th

Här sitter jag, en timme innan jag ska gå och jag är redan klar. Haha, jag som skyndade mig på stan och slängde i mig maten typ. Men hellre vara klar för tidigt än för sent, helt klart! På stan ville jag köpa en vit iPhone 4S, men dom var slut överallt. Dock så var dom på Phonehouse så snälla så att dom ska beställa en från Borlänge, så jag får den nästa vecka!!! Detta blir alltså en tidig födelsedagspresent till mig själv, från mig själv hehe. Har velat ha en vit ända sen dom kom typ.

Ikväll är det alltså fest på schemat! Först lite förferre hos Sabina (as usual), sedan klassfest hos en i klassen och sen kanske det blir en tur på krogen eller sååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0