"Mave, Balle och Lår"

Har precis hoppat i min nya OP i väntan på maten. Innan dess var jag och mami på VV-möte, jag hade gått upp 0,2 kg så det var inte så mycket som jag trodde ändå hehe. Inte bra för vikten när man är på kryssning och kalasar och äter/dricker gott inte.
Idag vaknade jag sent, provade alla kläder som jag köpte igår igen, tog sedan kort på dom och la ut dom här osv. Tog väldigt mycket längre tid än vad jag trodde, men det göre ju när man lyssnar på bra musik och dansar runt i varje plagg i några minuter haha. Asavarmt ute vare också!!! Hade öppet fönster och alla persienner uppdragna så det kändes extremt somrigt.
Hahahaha måste bara visa en bok som låg på VV som var lite, ja speciell på norska (eller danska)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0