Lace

Hejhopp i lingonskogen! Idag har jag varit i skolan för första gången på 5 veckor, och jag ska bara vara där i två dagar till - heeelt okej enligt mig. Det var jättekul att träffa alla igen, dock kändes som om man var typ ny i skolan eller att vi hade haft sommarlov och sedan börjat skolan igen, haha ja ni fattar.
Efter plugget köpte jag ett par leggings då mina går sönder typ heeeelaaa tiiiideeeen, och ett bar spetstoppar/bhar eller vad man ska kalla det. Tänkte att det blir fint att ha under lite urringade linnen och sådär tänkte jag.
Gick sedan hem och åt lite müsli med vanilj yoghurt innan jag och Elin körde ett pass på Friskis, så skönt så skönt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0