iPhone 4S!

Idag efter APUn så gick jag och mamma till Phonehouse för att köpa min nya mobiiil. Men precis när hon hämtat den, är typ 30 cm ifrån den så säger hon i kassan att pappa måste dit och skriva under en grej. Bara det att pappa satt på tåget och ska vara i Stockholm till torsdag. Så det sket sig ju så jag fick åka hem tomhänt...
Meeeen sen kommer pappa hem typ 10 över 6 och mamma och pappa får en väldigt fart mot stan, sen kommer som hem och ropar på mig och då har dom köpt mobilen! Iiih, sjukt bra dom är. Så nu har jag fixat över alla appar osv, dock försvann alla bilder men har ju typ alla på datorn om jag skulle sakna dom hihi. :) Kolla va fiiin (kopierade från mobilen därav den fula ramen):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0