Idag ere freeedaaaa'

Idag har jag typ inte gjort nånting, sjukt tråkigt när alla de andra är på jobbet osv... Rastlös_tjej_93. Wellwell, för att fördriva tiden lite så gick jag runt sjön med kameran, tog inte en enda bild!!!! Allting var bara tråkigt, blött, grått och brunt och kallt för den delen, blåste som satan. Sen kollade jag på Sex and the City 2 (ville se på något tjejigt och roligt haha), fanns typ ingen lunch hemma så jag provade en äggmacka och en kräftsjärtmacka för första gången, ganska gott faktiskt! Snart kommer mami hem och då ska vi handlaaaaa, jaaa äntligen.


Har inga roliga bilder heller så ni får en bild på min exklusiva lunch, mycket godare än vad det ser ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0