Afrodans och iPad 2

På APUn idag fick jag lära mig kassan, ta ID/körkort/visum-bilder med en polariodkamera (åh love!). Börjar nästan kännas som om jag jobbar heltid där nu, men det gör jag ju nästan hehe. Nä, men längtar faktiskt till skolan och kompisarna m.m - men snart så! Fyller ju snart 19 och drar iväg till Australien+NyaZealand snart också, herreguuuuud.
Fick iallafall sluta lite tidigare så jag stack hem och bytte om, drog sedan till Friskis för första gången på typ 3 veckor och körde lite Afro dans för första gången. Det var lite.... speciellt, haha. Men det var roligt ändå! Sen när jag kom hem så hade papi köpt en iPad 2, han som absoluuut inte vill ha iPhone osv. Men den var rolig så jag och bror lekte lite med den ett tag, typ mer än vad pappa pillat med den haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0