100 dagar kvar till studenten!

Yes it is! "Bara" 100 dagar kvar, låter sjukt länge men ändå låter det som om det kommer ta slut jättesnabbt... Några i klassen skulle köra en liten lill-lördag idag på Pitcher's osv idag, men slutar man så sent som jag gör så är man inte direkt pepp på't. Lite trist, men det kommer att vara fler utgångar vet jag.
Idag var jag på APU till 12, sen kom mamma och vi åt lunch på "Sushi Lovers" som är ett ganska så nytt sushiställe nere vid Grand Hotel och precis brevid Film och Fabel, ja ni Falubor vet väl! Fett gott och mysigt var det iallafall, rekomenderas starkt. Sedan åkte vi till Borlänge för att fixa nytt pass, det blev ju inte direkt den snyggaste bilden på mig om man säger så....... Men man ska ju inte le på såna bilder så det var skitsamma, haha det var ju inte leget som man visar lite oftare iaf.
Oooooch sen när jag kom hem fick jag mitt andra skal på posten, ett riktigt blingbling. Har nyss kollat klart på Top Model Sverige och nu är det bara att sitta och vänta på Halv åtta hos mig och Sveriges Mästerkock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0