tisdag 19e juni 2012

Hej hopp! Just nu händer det inte speciellt mycket i mitt liv. Har sjukt ont i halsen och är så himla trött hela tiden. Men försöker iallafall vila upp mig och ta det så lugnt jag kan så att jag bli frisk till helgen och till nästa vecka, då det är Peace & Love!!!! Aaaah längtar så jag spricker, kommer att bli så jävla bra!
Annars då? Jo, våra nya fönster i trappan är färdiga, blev så himla fint och bra tycker jag: (är det bara för mig som blogg.se-appen fakkar ur? Jag kan bara titta på vissa bloggar och jag kan inte logga in på min blogg därifrån?)


Kommentarer
Postat av: bina

jag har för mig att inte jag heller kan logga in på appen!!

2012-06-19 @ 16:41:43
URL: http://sweetyes.blogg.se
Postat av: bim

sjukt jobbigt juuuu! blir ju mera blogginlägg då liksom, kan inte läsa din blogg heller snygging :(

2012-06-19 @ 22:34:22
URL: http://bimwedbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0