FÖR JAG HAR BARA FESTEN KVAR!!!!!!!!!!

Ja, mina vänner, idag hade jag sista lektionerna ever. Eller ja, lektioner och lektioner haha. På foton plockade vi ner alla bilder och tog ner "väggarna" från cafeterian. Sedan hade vi låååååååååååååång håltimme. Åkte bland annat ner till stan med Emelie och Emma ner på stan för att dom också skulle köpa Mösspåtagningsbiljett! Sedan tog Emelie en glass och jag och Emma tog vatten (hade inga pengar med oss...) och satt i solen. Lyssnade på de söta frälsningsarmén-gamlingarna som sjöng och spelade. När det blev lite för varmt åkte vi tillbaka till skolan igen. Satte oss i cafeterian med den del av klassen som var där, snackade lite, hade mini-vattenkrig och sen skulle vi haft svenska men läraren var lite läsen pga av en sak typ (inget allvarligt), men då fick vi sluta istället så att hon fick gå hem och andas ut lite!
OCH NÄSTA VECKAN ÄR DEN VI ALLA VÄNTAT PÅ - MÖSSPÅTAGNING, GRILLMYS, KLASSMYS, STUDENTEN, BALEN M.M!!!!


cruisin' with da beautiful ladies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0