España-shopping

Okej, jag tyckte inte alls att jag köpte mycket saker alls. Men så blir det när man har en mamma som är på en och bah "men den här klänningen var väl fin? prova den? passar perfekt till stranden?" x 2390239 haha. Så gick vi in i samma affärer typ 5 gånger och hittade lite nytt där varje gång också haha... Om ni undrar varför jag har 3 (!) axelbandslösaklänningar av en så var det faktiskt att vi först hittade den svarta som satt så fint så. Sen den grön-blå-aktiga som var i samma material, köpte mest för att jag ville variera lite. Sen hittar vi såklart den allra finaste blåa i samma variant, dock inte samma material - d'oh! (kommer inte ihåg riktigt vad allt kostade, men det var fasiken inte dyrt med kläder där nere i dessa strandshoppar!)


Drömfångare, ca 40:-/st (!!)

Smart liten väska med massa fack, ca 20:-

Kuvertväska till balen, ca 50:-

Bikinis, ca 100:-/st

Linne, ca 70-80:-

Linne, ca 70-80:-

Enaxlad klänning, ca 70-100:-

Klänningar, 70-80:-/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0