You can hate, but never brake me - 'cause this is what I made of

Dagen efter nyår, första dagen på år 2012, den första januari osvosv.
Vaknade halv nio imorse, skitpigg och kunde inte somna om. Men tacka vet jag tv och barnprogram hehe! Kollade på Disneydags, sen lite Nyhetsmorgon och sen blev det Spy Kids på tv! Sen när jag tittade ut genom fönstret var det helt vitt överallt och det bara öste ner massa snö, mysigt!
Kasper kom hem halv sju imorse tydligen... Och han hade inte druckit nånting, utan var bara lite dagisfröken eller vad man ska kalla det, åt sina vänner. Dutti ponke. Så han vaknde väl runt halv fyra, haha shitpomfritt.

Nu har jag precis satt på en chokladansiktsmask som jag fick av Elin i julklapp, och sen till middag blir det tacos. Can't wait!


'sup niggah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0