What doesn't kill you makes you stronger

Hejhopp! Jag blev precis klar med rensningen av alla mina kläder, kändes som om jag inte gjorde av med mycket alls. Men en hel svart soppåse blev full, och det ligger fullt med galgar på hela golvet.
Det var kul att prova allting, komma på nya outfitar och bara ha en liten catwalk här hemma för sig själv!

Innan dess var jag, mami och papi på stan. Först åt vi lunch på banken (lammfärsspett med råstekt potatis), sen började jakten på saker åt pappa - kavaj, skjortor och dunjacka. Vi hittade allting och där gick pappa med 4 påsar, och vi tjejer ingen alls haha. Men jag hittade en sportbh, ett par gråa vanliga mjukisbrallis och sen B-vitamin. Bara nödvändiga saker, sånt som man SKA lägga pengar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0