"Vi ska sy och vi ska klippa..."

Det går bra det här med att blogga känner jag... Men det blir bättre sen, I promise!
Idag vaknade mamma vid tolv, senast av alla så hon kom in till mig och sa "Gud, jag vaknade nu jag" efter tolv nånting. Haha, ja så ka det gå när man är trött!
Pappa är jätteförkyld så jag och mamma tog en promenad i solen, kom hem och åt lunch och sen började vi att sy. Vilket vi gjorde i ja, nu kommer jag inte ihåg exakt, men det var ett antal timmar. Så nu har jag tre klädesplagg som är redo att användas igen, great!

Nu ska jag kolla på SATC (snart sista säsongen, och då får jag ett liv äntligen) medan päronen kollar på 'På spåret', sen ska vi kolla på 'New Moon' som går på svt1 idag kl. 21.00. Det var längesen jag såg den, och jag säger ju inte nej till mys framför teven, brasan med päronen och lite hemmagjorda popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0