Sex and the city

Igår var hela familjen runt i landet (Avesta, Sala, Västerås och Stockholm (och säkert någon annanstans)) för att kolla på bilar. Vi åkte hemifrån tjugo över nio och kom hem tjugo i åtta på kvällen. Höll på att somna i bilen vid fyra för jag var så trött, haha.
Men det gick bra iallafall, vi kollade på samma modell hela tiden så nu vet vi vilken vi ska ha. Sen åt vi kinabuffé i Uppsala och där träffade mamma och pappa en kändis som jag inte vet vem det är, Kjell Höglund iallafall om någon ville veta!
Sen åkte vi hemåt och hämtade upp Sabina som skulle vara hos mig till halv sex på morgonen, för då skulle hon ta sig ner till staden för att åka till Östersund. Vi kollade på Juno som gick på tv, klipp från P&L och klipp från Studentkryssningen - shit vad bra grejer som kommer hända snart!!
Sen somnade jag vid ett och Sabina dygnade så hon sov inte alls, knäppgök.
Nu har jag precis börjat på säsong 4 av SATC och strax åker jag och mora mi och handlar, sen ska jag nog ta tag i lite plugg, rensa kläder eller sy upp lite kläder. Fabulous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0