Fredag den 13:e

Ännu en fredag och en vecka i plugget är avklarad. Det tog i lite att gå upp halv sju imorse må jag säga, iiiiiiiiish. Men bara jag går upp på en gång så vaknar blir jag pigg snabbt!
Åkte till skolan och hade foto, dock var typ alla sena och vi var bara hälften där typ. Men jag, Elin och Emmy visade bilder iallafall, jag som inte alls tyckte om mina bilder men det gjorde han tydligen, hihi då blir man glad!
Sen åkte jag ner på stan, plockade ihop en sallad på Ica för PRICK 50 spänn. Den var god. Åkte tillbaka till plugget, såg på "Devil's playground" och sen fick vi sluta. Nu ska jag packa ihop lite stuf och sen drar jag och Elin till Sabina och spenderar natten där, fredagsmys såklart.


Kyckling, kräftstjärtar, majs, fetaost, gurka, körsbärstomater, avokado, pasta och ett ägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0