måndag

Igår sålde jag min Nikon D60, till en pappa som bor här i Falun så det kändes helt okej att lämna ifrån sig min Elias då.
Sen gick jag och mamma ut i snöovädret för att handla lite, till middag åt hela familjen tacos och idag är det bara jag och mamma hemma. Kasper åkte till Skellefteå idag till sina lankompisar, kommer hem på fredag. Pappa har börjat jobba igen, men imorgon är alla lediga så då ska vi iväg till Stockholm för att kolla på en ny bil! Nästan vilken bil som helst är snyggare än den vi har, den som är på bilden...
Om en timme drar jag och mamma iväg på första Friskispasset för iår, och fler ska det bli! Beach 2012, here we come.


Snygg va? Snälla säg nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0