Måndag 16e januari

Igår vaknade jag tjugo i tio, och vid elva var jag och mamma på ett medel-pulspass på Friskis. Fyyyyy va jobbigt det var, haha det är inte meningen att träna så tidigt kände jag. Eller ja, speciellt inte det jobbigaste passet som finns heller. Sen pluggade jag med mamma och pappa, åt fläskfié med klyfpotatis till middag och somnade vid halv elva (trött tjej).
Nu har jag ätit frukost och duschat, kollar just nu på 'The Doctors' (så himla bra och nyttigt program!) ska plugga lite till sen bär det av till skolan för att göra det sista företagsekonomiprovet EVER! Wish me luck...


Haha så himla fult redigerad bild...

Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Åh, tack för tipsen! Jag har hört att man ska byta örngott ofta, men jag är dålig på det. Ska försöka bättra mig :)

2012-01-16 @ 12:28:19
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0