Långhelg till måndaaaaaaag!

Jaaaa, nu är jag ledig varje måndag (och börjar 12.15 på onsdagar = inget iv-val) till v. 8 då APUn börjar, lite skönt må jag säga!
Igår på religionen gjorde jag, Sabina och Elin våran egen religon, kvinnor var bäst och starkast, och man måste bära röd överdel när man hade mens, och mens var typ det bästa som fanns haha. Micket micket bra.
Och idag hade jag först foto c i några timmar, vi kollade på en dokumentär om Francesca Woodman som var fotograf och tog livet av sig när hon var 23 år... Sen chillade vi mest och sen åkte jag ner på stan och shoppade lite, sen åt jag och papi buffé på American Take Away. Åkte sen till skolan och hade två lugna och korta lektioner med Maggan, vi fick sluta en timme tidigare, och vi hade våran sista religionslektion EVER!! Everybody say weeoooo.


Såååååååå rolig dokumentär tyckte brudarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0