F&S / death

Kom nästan nyss hem från ett Friskispass med Sabinus, mitt andra för i år och ändå var jag helt fucking död på slutet ungefär... Kändes rejält i mina ben och armar, haha fasar inför träningsvärken imorgon!
Idag när jag kom till skolan (typ tio över åtta, åååh hemskt) så var den en flagga som var på halvstång, och när jag kom in så stod det ett dukat vitt bord med två ljus utanför aulan. Jag förstod ju direkt att det var någon som dött. Sen hade jag företagsekonomi (bara två lektioner kvar, tjohoo) och sen när vi slutat så hade dom satt dit en bild av personen, och jag kände igen honom på en gång! Lika gammal som oss, och gick på hälssinggården.. Usch, stackars familj och honom såklart. (Vet inte om jag ska/får säga namnet eller inte, så jag gör det inte).

Nuuuu ska jag huppe in i duschen och göra mig fräsch, och imorgon är det sovmorgon till 11.50 - wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0