Fredagslördagsmys

Igår åkte jag och Elin hem till Sabinus för lite fredagsmys. Vi gjorde tacos (och åt det), kollade på 'The Voice', kollade på 'Bride Wars', spelade Mario Kart, åt onyttigheter och bara hade mysigt.
Vi sov där, och sen när jag skulle bädda soffan så välter jag en hel mugg med vatten på min mobil!!! Den klarade sig faktiskt, dock så hör jag ingenting när jag ska ringa till nån, men dom hör mig.. Buhu :(. Så jag vet inte om jag ska vänta ett tag och sen gå ner och kolla vad det är för fel på den. Lite panik får man ju, även fast jag typ aldrig pratar i telefon. Är det fredag den 13:e idag kanske....?
Idag vid tre kom mamma och hennes kompis (dom hade åkt långfärdsskridskor i det fina vädret) och hämtade upp mig och Elin. Vi körde förbi Kniva (där jag bodde förrut) för att lämna ett par stavar. Sen åkte vi värdens guidningstur och sen till Elins place, sen hem till oss. Och ikväll ska mamma på bio så jag och brorsan fick pengar till pizzerian, fiiiiiint.


Fredagsgott!


Mario Kart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0