Davy Jones, giant squid

Hejsan svejsan. Kom hem för en stund sen från första skoldagen, haha åååååh vad hemsk och tråkig den var. MEN DET ÄR BARA NÅGRA MÅNADER KVAR, HERREGUUUD!!
Sen jag kom hem har jag kollat på Paradise Hotel Norge på tv6play, försökt att kolla på videos på youtube men det går sååååhääääär seeegt, är det bara för mig det är det? Sen ska jag fixa middag hemma, försöka lägga mig tidigt eftersom det är upp tidigt imorgon och ha lång dag till fyra... Blääää. Men jag kanske ska kolla lite på stan efterråt, för att få mig lite mer uppåt! Hehe, posetiv idag känner jag! Men vill bara att allt kul ska hända och sen får studenten gärna komma efter det, thankyoouuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0