01-01-2012

Jag som trodde att jag inte tog så mycket bilder alls, men ja - här har ni en del bilder från sista dagen av 2011:

Vi beställde pizza från onlinepizza, finfin nyårsmiddag!

Drack gott, åt chips, spelade 'jagharaldrig' och lyssnade på musik - the usual

Brunetternaaaaa var taggade!

Taggarååå (hade typ 35095 st till, hm rolig bussresa?)

Eve var fin i håret, och Sabina också fast det inte syntes så bra där!

Klart att man är först in, what else?

Beställde min första 'sex on the beach', halva priset dessutom - asgod!

Disco-Kjell var självklart där!

Vi blev ju inte direkt ensamma sen

Klockan blev 2012 och det flög massa fina saker i luften

Jag lyckas alltid ha denna bakgrund när jag ska printa, och jag byter bakgrund heeela tiden!

Tack alla fina vänner och familj för 2011, hoppas att 2012 blir minst lika bra, vilket det kommer vet vad jag känner nu iallfall. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0