We were the kings and queens of promise

Idag när klockan ringde 06.30 så trodde/tyckte jag att det var mitt i natten så jag sa rakt ut "men skämtar du eller!?" haha, bra start på dagen!
Åkte sen till skolan för att lämna lite fika till lärarna osv (som jag ju inte kunde smaka på eftersom att jag går på 'diet' eller vad man ska kalla det, så jag visste ju inte hur det smakade eller hur konsistensen osv var...) och när jag kom dit så låg det 20 kr där, och jag hoppas hoppas att min lärare redan varit där och tagit pengar, typ precis innan vi kom dit eller nåt!! Plisplisplis, annars ska jag aldrig mer göra såna där skitkakor igen, mina muffins från första gången tog slut direkt så det är sånt man ska göra! Hembakta mjuka kakor typ, så nu vet jag det! Wellwell, åkte hem och åt lunch med mamma då vi skrev in exakt vad vi åt och hur många points det var osv (se bilden där nere). Det som är bra är att man får äta hur mycket frukt och grönt man vill (vissa då) och vatten osv, och lightläsker är 0 points så det kan man också vräka i sig men jag dricker ju aldrig läsk ändå. Sen åkte jag till skolan och hade en kort svenskalektion och blabla, heeelg!!
Såhär ser det ut när jag och mamma fyller i när vi har ätit iallafall:



(ursäkta för crap-mobilbilder) Och ni får tycka och säga vad ni vill, men såhär kör vi/man iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0