Viktväktarhandling med la familia

Idag kommer mammas gamla kompis och hennes familj hela vägen från Göteborg! Dom har sportlov nästa vecka, och då tänkte dom åka till Romme och åka skidor, är ju bara sisådär 6-8 timmar... Aja, så då åkte hela familjen först till soptippen och slängde lite skit, sen åkte vi till Donken och åt (det var år och dagar sen jag var där!). Där tog jag en Cola Light (som man får dricka hur mycket man vill) och äppelbitar (som man får äta hur mycket man vill) och en McFeast. Jag, mamma och pappa trodde att den skulle vara 'nyttigast' eftersom att det är mest kött och grönsaker på den. Haha icke sa nicke, det är den 'fetaste' hamburgaren eller vad man ska kalla den. Hela 18 poäng var den värd, och jag å mami ska äta 26 på en dag (helst). Men vi har en sån där veckobonus på 49 poäng, just om man ska fika eller gå på bio osv.
Anyway, sen stack vi till Siba och köpte ett Xbox för att mamma vill spela Kinect där nere. Men om jag känner henne rätt så kommer ju det vara populärt i typ en vecka, så lite ovärda pengar känner jag. Menmen! Seeeeen åkte vi till Ica Maxi och handlade, vagnen var ungefär halva vagnen frukt+grönt och resten kött och mjölk typ hehe. Men det är bra när man har bra saker hemma och när hela familjen är med på det, let's do this!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0