Vårkänslor + Lager 157

Igår somnade jag vid elva och vaknade vid elva sen igen, att sova 12 timmar efter denna kryssning var sååååå skönt! Sen laddade jag upp lite bilder från kryssningen, för jag orkar inte berätta allting heller haha. Men det var askul, dock inte lika roligt som jag hoppades på, menmen inget man kan göra åt saken nu. Men får ni chansen tycker jag absolut att ni ska ta den!!!!
Var hemma själv till typ 2 så jag och mami tog en promenad i den fina vårsolen, våran termometer visade 42 plusgrader... Ah tjena. Sen åkte vi till Lager 157 och shoppeloppade lite (visar sen) och sen kom vi hem vid sju. Jag fixade mat och nu kom jag på att jag missar Sveriges Mästerkock... Tur att tv4play finns!
Fiiiick förresten hem 'studentklänningarna' idag, och den första vita med bara ena axel eller vad man ska kalla den satt såå bra! Superduperfin, längtar tills jag får bära den när jag är fixad, fin och bruuuun.


Lite bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0