Two weeks

Tjena alla monsterdiggare! Idag är det ju måndag, och det är sista måndagen jag är helt ledig (om jag inte får nån ledig måndag från APUn då) och det ska bli såå skönt! Haha låter kanske konstigt, men jag blir så uttråkad av att ingen är hemma och har typ inget att göra.
Aja, lite grejer har jag gjort idag iallafall: sett på Efter tio där dom snackade om en liten tjej som fick sin mens när hon var 3 år (man bah what?), sett det näst sista avsnittet av Paradise Hote Norge (imorgon får man veta vem som vinner!!!), kollat på Crazy, stupid, love, ätit rester från igår, ätit lätt vaniljyoghurt med varma bär (asgott), spelat lite Kinect med mig själv men det var skittråkigt så jag satt och ändrade min 'avatar' till en brud istället för en gubbe med mustasch, kollat lite på 90210 när det gick på tv men fattar inte så mycket eftersom jag inte sett nåt annat avsnitt hehe, bytt lakan i sängen har jag också gjort. Och nyss åt jag två riskakor utan krydda, men då hällde jag på lite grillgrydda istället som blev ganska gött faktiskt. Ja, det var väl min dag hittils!
OOOOCH idag är det exakt två veckor kvar till studentkryssningen!!!! KING


Sen har jag självklart bara chillat i min One Piece också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0