Mr E.T

Nu har jag helg!!! Eller om man ska vara petig så har jag foto imorgonbitti från 8.30-11.00 meeen vi gör inte ett skit på lektionerna typ, och jag har inte varit borta en enda gång sen vi började skolan tror jag? Så då äre OK enligt mig.
Jag avnjöt nyss en ViktVäktar-lasagne och nu sitter jag med en ansiktsmask och vill att det ska vara nåt bra på tv, eller kolla på nåt roligt program på play. Men det finns ju ingenting att kolla på!!! Får väl kolla på någon film eller nåt för att fördriva tiden lite, för kl. 17.00 är det VV-möte. Ska gå helt själv, eller om min farbrors fru följer med om hon inte jobbar då. *svälj*
Jag och Sabina såg en lite udda/rolig tischa inne på Carlings haha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0