Måndag

Hejhopp. Finns inte mycket att göra nu så jag började titta på Kungarna av Tylösand, haha det är inte alls lika bra som jag tyckte förut. Meeeen jag längtar mest till sommaren, sola och fiesta!
Imorse åt jag iallalfall havregrynsgröt med banan, tänkte att ni ville veta, sen tog jag en promenix runt Kålgårn och sen hem igen. Mest för att fördriva tiden och nu sitter jag som sagt och kollar på Kungarna av Tylösand, hoppas att det kommer hem någon snart...


Lite sjukt och skönt att det var minus 4 idag och det var minus 23 i lördags!

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Just nu har jag startat en ny och häftig tävling där man vinner valfri vara som tex: KLÄDER , KLOCKOR , SMYCKEN , SAKER TILL IPHONE OSV..



Och jag blir jätte glad om du är med och tävlar, ju fler är med desto roigare!

KLICKA PÅ LÄNKEN: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment



MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-06 @ 20:06:59
URL: http://mohammedis.se
Postat av: Fatma

TÄVLING - Vinn valfritt smycke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0