I'ts friday friday

Idag lyser solen och det är underbart!! Dock kanske inte lika underbart eftersom att jag har fönstrerna där solen lyser så det lyser in och blir så ljust så ljust i mitt rum = inte kan sova. Wellwell, ska väl inte klaga på att våren är på ingång.
Jag har precis käkat lite lunch, rester från igår: kycklingfilé, kokt potatis och champinjoner, gissa om jag är mätt nu...
Ikväll så ska det vara "chill-utgång" eller nåt med le girls, eftersom att SandraP som kommit hit inte har varit ute här på krogen än. Är inte så himla pepp faktiskt, är mer peppad tills imorgon då vi åker till Stockholm för att se LMFAO!!!! Kungligt.


Me and my cat this mornin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0